torsdag 5. april 2012

Vind og sjokolade

Jeg er ferdig med de fleste tentamenene nå, men har selvfølgelig fremdeles en haug av lekser og prøver som står for tur.

På tirsdag var det helt utrolig kraftig vind! Det ulte inn i klasserommene og man kunne se vindkastene da det sto på som verst.
Vannet i fontenen i skolegården ble også tatt med i vinden!


Dere kan tro det var gøy å få med seg sykkelen sin når den lå fastklemt under haugevis av andre sykler..

Dagen etter så vi haugevis av ødelagte paraplyer rundt omkring også.
Heldigvis var det ikke så ille her hvor jeg bor. Men vet det ble skikkelig oversvømmelse andre steder.


Ellers fikk jeg en idé for noen uker siden om å begynne å spise litt sunnere. Mest fordi det har gått i veldig mye godis og litt vel mye mat for tiden, også har jeg gått opp noen få kg også. Men det skulle jo vise seg å være mye vanskeligere enn planlagt! Allerede første dagen da jeg la ut til min klassekamerat om at jeg fra nå av kun skulle spise litt godis i helgen og ikke ellers, så brøt det hele sammen etter bare 5 minutter! For der kom en venninne og hun hadde med seg kake som forsinket bursdagsgave. Nå vel, det får gå greit tenkte jeg, men rett etterpå ser jeg at jeg har fått pakke hjemmefra. Det var en eske full av sjokolade! YEY! Så jeg bestemte meg for å utsette dietten en uke til.
Men så kom fetteren til romkameraten min hit fra tyskland. og han hadde selvfølgelig med seg et lass til med godis. Så nå svømmer vi i sjokolade her i huset.

Nammenam!
Så... ehm...jeg får starte fra NESTE uke! jeg lover ;)


og apropos dette med at ting går skeis idet man får sagt det - i går konstaterte jeg at arret etter at jeg falt på sykkelen snart er helt borte. Hvem falt på sykkel i dag morres og fikk et nytt sår oppå det gamle tror dere!


Ingen kommentarer: