torsdag 9. februar 2012

Snø!

I det siste har det faktisk snødd litt her i Hirakata. Så først nå i februar får jeg følelsen av at det kanskje er vinter og ikke høst likevel. Det har for det meste bare drysset ned noen små snøflak for så å slutte igjen med en gang, men i går kom det store fine flak og det varte i et helt kvarter!

Dette er altså en av de dagene hvor jeg burde tatt med det store kameraet mitt på skolen, men jaja


Florida-jenta i snøen!

På mandag da skolen startet var jeg ikke særlig begeistret for å skulle begynne å studere igjen, men etter tirsdagen innså jeg at dette semesteret helt klart kom til å bli bra. Ikke bare har jeg min favorittlærer Takayashiki i skriftlig, men jeg har også en annen av skolens favoritter, Shimotani, i muntlig! Så etter bare to dager på skolen føler jeg meg veldig inspirert og motivert til å studere igjen. Det er herlig med gode lærere!
Jeg tror dette semesteret kommer til å gå så altfor altfor fort!



2 kommentarer:

mamma sa...

Hei

Jeg leser i norske aviser at det snør mye i Japan for tida ja :)

Anonym sa...

SNØØØ! Digg å slippe vinteren et år da, tenker jeg! :D

Hilsen Heidi!