søndag 5. oktober 2008

cooking for one

Jeg har nå fått kjøpt meg litt kokeutstyr slik at jeg kan lage mat selv også. Desverre har dette også bydd på en god del problemer.

Stekepannene her er visst ikke den beste kvaliteten. Så etter første prøverunde på å lage ostesmørbrød ble ikke bare brødet, men også stekepannen brendt XD


Den mørkeste flekken var fra i går. Og i dag kom den lyse flekken til tross for at jeg hadde på den laveste varmen og det tok ca en evighet å få stekt grønnsakene..
jeg lurer nå på om den bittelille riskokeren jeg har kjøpt kommer til å smelte om jeg prøver den XD
men men.
Det er også litt vanskelig å få kjøpt lite nok mat til bare en person, så jeg må vel regne med å kaste en del ting, eventuelt spise det samme til lunsj og middag to-tre dager på rad^^;;


Ellers er jeg noe fasinert av denne, som vi fikk på den japanske restauranten like utenfor skolen.

en eller annen grønnsak kuttet til en blomst.

1 kommentar:

Anna sa...

Pappa kjøpte en liten riskoker til meg fra Kina, og den virker super! =P