fredag 26. september 2008

Klassetur!

I dag var det utflukt til den kinesiske mur med nesten hele skolen (kun utenlandsstudentene).
Ettersom jeg de siste dagene har sittet inne på rommet mitt grunnet matforgiftning, var jeg litt i tvil om jeg kunne få blitt med, men heldivis ble jeg bra til i dag :)

Så her følger en masse bilder :D


Lee og meg, på vei til muren i skolebuss.


Resten av klassen min (av de som var med). Jeg la merket til at de som er skikkelig asosiale mot oss andre i klassen (ikke fordi de blir holdt utenfor, men fordi de er for "kule") ikke gadd å være med. Synd for dem :p


Vi hadde fantastisk vær, og jeg ble til og med solbrent^^;;




Det var fint å få puste frisk luft igjen også :) Og å faktisk få sett litt ordentlig natur!




Her er meg, random fyr, og den alle første vennen jeg fikk meg her (han i gult). Jeg tror han heter Ahmed (Er ikke så lett med utenlandske navn som blir sagt med veldig rar aksent). Vi traff hverandre første dagen da vi begge to diltet etter Harry (kineser som hentet oss på flyplassen). En veldig hyggelig fyr fra et lite land like ved India som ikke er India (jeg har selvsagt glemt var landet het, men tror det begynte på A.)


Utsikt laaaaangt av sted


Meg og Miki. Klassen vår hadde det veldig gøy med å ta sånn ca tusen bilder av hverandre. Utrolig gøy :)


Guttene som poserer så best de kan.


Igjen, posering.


Klassebilde! :D
Sånn ca iallefall. Vi mangler vel 7-8 stykker tror jeg.


lunsjen spiste vi på bakken på en plass like utenfor selve muren. Her hadde folk tatt med koreanske ett-eller-annet-ruller (nei, dette er ikke maki, tror det er kimpap, men er ikke helt sikker), og japanske onigiri.


Erika, Natalia, og meg.




På vei ned igjen tok vi gondol, og den gikk kjempefort! Jeg synes å huske at slike går skikkelig sakte, men her kjørte vi avsted. Her er vi på vei ut og rett ned (nesten) ^^;;;


Det var MASSE boder og diverse, som alle solgte det samme til veldig dyr pris, nedover hele gåveien når man var kommet ned.


Jeg er veldig glad i den klassen jeg har havnet i. Vi er gode venner og har det gøy sammen, og denne klasseturen ble derfor helt super!

Ellers kan dere finne større, og mange flere bilder fra turen her:
TRYKK HER

4 kommentarer:

Panserlugg sa...

så mange fine bilder :D misunnelig, jeg vil også til den Kinesiske mur! :O

Anna sa...

Fine bilder!! Og nå kan du si at du har sett den kinesiske mur før en kineser :D

Anonym sa...

ååh det ser så gøy uut~ :D *misunnelig* fine bilder også! Har alltid ønsket å dra til den kinesiskemur. :D

mamma sa...

Åh jeg er veldig misunnelig! Det var flotte bilder . heldiggrisen.