søndag 28. september 2008

Bursdagsfeiring

I går/natt var det bursdagsfeiring for Erika.

Vi ble enige om at folk skulle lage litt mat fra sitt land. Jeg feiga litt ut her ettersom jeg har null kokeutstyr/konfyr, og at det er en smule vanskelig å få tak i de rette ingrediensene for norsk mat (hva nå enn "norsk mat" er)

Her blir det laget japansk ett-eller-annet som jeg ikke husker hva var.


mat. Det kom nå mer etterhvert men jeg fikk ikke tatt bilde av alt.








fint gruppebilde igjen :) Alle går i klassen min.




Bursdagskake med lys ^___^




Kake! :D


og gaver og kort :)


ingen ville drikke den noe sære koreanske...greia.

men det ble nå VELDIG god stemning utover kvelden. Noe som endte med noe sær dansing i gangen, og løping ute og skrike hei til fremmede folk. Jepp, studentliv ganger tusen. Jeg for min del holdt meg til å ta bilder av alt de andre gjorde, men de bildene får vel forbli sjult for omverdenen XD

Det var nå iallefall en flott kveld. Og i natt var det ikke jeg, men sikkert noen helt andre som har blitt holdt våkene pga vårt bråk :D

1 kommentar:

mamma sa...

kjøp deg kokeutstyr da vel

:))