mandag 29. september 2008

Iiiiiiis!

I dag dro vi til 国贸 (Guomao) og sto på skøyter. Jepp, midt i et shoppingsenter.

Det virker ikke som om folk sto på skøyter for moro skyld her da. Det var oss fem, pluss en hau av små barn og deres trenere. De små barna var sånn ca tusen ganger så flinke som oss, og tok piruetter og alt mulig rart, mens vi snublet rundt i ring.

Etter skøytingen dro vi til Cold Stone, som de også hadde inne på dette senteret, og jeg spiste noe som må ha vært verdens beste sjokoladeis. Den kostet nå like mye som en stor og fancy middag, men jaja. Hadde den vært i Norge ville den kostet minst dobbelt så mye, så det er greit :)


sjokoladeis med sjokoladebiter, og noe som minnet om sjokoladekake O.o pluss sjokoladetrukket kjeks... med andre ord perfekt! Dette var også den minste posjonen de hadde, og den var mer enn stor nok.


Senere var det felles middag med Miki, Erika, Caitie og Jesse.

Vi laget onigiri, og Erika hadde laget supergod suppe. Nam nam


Ellers begynner det å bli kaldt her. Så jeg må nok finne meg noen vinterklær snart. Så langt løper jeg rundt i russegenser og flis, noe som ikke holder så veldig mye lenger merker jeg. Vi har ferie denne uka i forbindelse med Kinas nasjonaldag, så kanskje jeg får tatt meg en liten shoppingtur en av de neste dagene.

3 kommentarer:

Anna sa...

OMG *_* -vilha-

Anonym sa...

Nam! Maten ser awesome ut.

Bra at klassen din kommer så godt overens. Syns dog du må bli med på heiskrikingen og lage norsk mat til dem. Kan sende deg ett sauehode og en boks med joika kaker ;)

Turen til den kinesiskemur så også awesome ut!

-V- sa...

ååå Cold Stone... bare den beste isen som finnes <3 Gøy å lese bloggen din Miina, du skriver så masse og ofte ;)