tirsdag 30. september 2008

Diverse om ingenting

De har faktisk såpe her som man kan bruke til å vaske grønnsaker med.
Det rareste er at det er samme såpe som man vasker glass og slikt med. Så i bildeserien over bruksområdet var det: en kjøkkenbenk, kopper og glass, paprika og noen andre grønnsaker.. en smule rart.

Så langt har jeg heller ikke klart å finne potetgull som bare er salt og ikke søtt i tillegg. ALT er dynket i sukker virker det som.

Og noe av det verste her er vel det at man aldri kan stole på bildet utenpå innpakningen.

Jeg vet vi i Norge også har litt mer glansfulle og flotte kjeks på pakningen enn det som finnes innenfor, men det er i det minste den samme kjeksen!
Dette er nå andre gang jeg kjøper en stor pakke med kjeks (fordi det ikke finnes mindre) som jeg nesten bare må kaste siden innholdet er så forferdelig. Denne kjeksen smakte fargestoff, og føltes ut som om den hadde ligget i bløt. Den ser jo også ut som noe vi laget i barnehagen.
Heldigvis har jeg funnet ritz og oreokjeks da! :D

Og dagens sitat må vel bli dette, som kom frem i en samtale med Minoru hvor jeg så fint klarte å skrive "måren" isteden for "morgen". Sitatet er følgende:
"OMG jeg skrev "måren" XDDD se hva kina gjør med norgen min O.o"

norgen min... Vi får håpe dette ikke er noe som fester seg!


Jeg får også snakket mye mer japansk enn noe annet her. Jeg lurer derfor på om jeg hadde lært masse kinesisk om jeg hadde dratt til Japan? Det går iallefall mest i engelsk og japansk her. Kinesisk får jeg egentlig kun snakket på skolen, og noen få ord i butikkene da selvfølgelig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du må være litt mer forsiktig med norgen din. Vet aldri hva som kan skje om du mister den. :o

Panserlugg sa...

haha for en ekkel liten kjeks. xD skuffa!

og det var et morsomt sitat. Jeg lo høyt xD