søndag 21. september 2008

En "liten" tur til supermarkedet

I dag skulle jeg og romkameraten min en liten tur til et spørre supermarked som er lenger nedi veien her. Vi tok buss, og det var jommen meg en humpete busstur.


Bussen hadde TV som viste reklame, men noen digital klokke hadde den ikke XD Klokka i bussen var en helt vanlig rund klokke til å ha på veggen som sikkert var teipet opp forran i bussen.

Uansett. Vi hadde selvsagt klart å komme oss på feil buss, så to stopp før vi skulle av svingte den pluttselig og vi forsvant laaaaangt avgårde. Vi tenkte først at dette ikke gjorde noe, ettersom vi bare skulle til et (hvilket som helst) stort supermarked. Men selvsagt kjørte denne bussen vekk fra alt av slike ting, og vi havnet i et slumområde. Jeg så noen nokså rare "Hus", og det virket faktisk som om noen bodde i dem. Dette var ruiner etter gamle hus, som så hadde fått et nokså hjemmelaget blikktak, og noen av veggene var av papp. Desverre fikk jeg ikke tatt noen bilder av dette siden vi satt på den humpete bussen og det regnet sykt mye ute.

På veien for å så bytte buss tilbake igjen klarte vi å bli fanget midt i veien med masse trafikk på begge sider. Ikke akkurat en trygg følelse^^;;

På bussen var det også noe fantastisk Engrish:
"please take the initiative for bringing invalidity pregnant parks"
Jeg regner nå med at dette skulle bety "gi plassen din til handikappede og gravide". XD

Så alt i alt ble vår lille tur til supermarkedet en tur på ca 4-5 timer.
Og de hadde selvsagt ikke det vi så etter heller, så det var nokså bortkasta..

Og ja! som jeg nevnte i går så var jeg hos JinMing. Jeg fikk en gave av JinMings students mor. Det var disse her:

Jeg har hengt dem på veggen min og det er egentlig nokså fint. Veggen vår er full av gamle teipmerker og blodflekker (fra drept mygg, håper jeg), så det var fint å få henge noe opp der.
Og gaven kom i denne esken her:

Jeg må si jeg ELSKER hvor søtt alt her er. Bokser og slike ting er så sykt søtt at jeg føler meg som en 7 år gammel jente igjen 8D

2 kommentarer:

Panserlugg sa...

søt eske + gave! :O

og kjipt med bussturen xD jeg har klart å gjøre noe lignende en gang i Trondheim, bare ikke så ekstremt da. xD Havna langt utpå landet! :O

mamma sa...

he-he - det var vel ikke bortkastet når dere fikk DEN sightseingen. Det var sikker hus som folk bodde i. Folk bor over alt og i alle slags hytter og hus :))