fredag 12. september 2008

En liten do-historie

Jeg kom på en liten do-historie fra IKEA som jeg ikke har fortalt.


Den dagen vi var på IKEA måtte vi selvsagt en tur på do. Som alle andre steder i verden var det milevis med kø inn til jentedoen, men ingen kø inn til guttedoen. Køen sneglet seg nå av gårde, og da vi nærmet oss la jeg merke til at det var to avlukk som ingen brukte. Alle forran meg i køen tittet forsiktig inn her, før de så bestemte seg for å stå videre i kø.
Jeg hadde store forventninger til å se et helt forferdelig toalett da det ble min tur til å titte forsiktig inn. Det er mye av sykt skittene og illeluktende toaletter her, og kineserene bruker dem nå forde, så jeg regnet med at denne doen måtte vel nesten ha eksplodert eller noe.
Da så endelig fikk titte inn så jeg en helt ren og fin do. Det var ingen skilt om at den var i ustand eller noen andre rariteter ved den. Det som tydeligvis var problemet var at det var et vestlig toalett XD!

Jeg tipper vi også ville reagert likt om vi pluttselig sto overfor et kinesisk toalett (hull i bakken) på IKEA, men jeg trodde da kineserene iallefall var LITT vant med våre toaletter^^;;

4 kommentarer:

-V- sa...

Hi hi, morsomt. Gikk du på det vestlige toalettet? eller stod du videre i køen? :p

Anna sa...

HAHAHAHA!

.;*Miina*;. sa...

-V-: jeg satte meg nå med glede ned på den "fryktelige" vestlige doen :p

Panserlugg sa...

HAha :D