mandag 24. oktober 2011

ノルウェー会3

Denne helgen har jo bare vært helt fantastisk!

På søndag klarte jeg av alle ting å skrive ferdig tentamensoppgaven min på 6 sider. Det var ikke så vanskelig likevel, og det er jo flott. Deretter bar det av sted til Nishinomiya for å møte nordmennene fra Kwansei Gakuin. Tok meg en time å komme dit, og tror dere ikke det var rush slik at jeg måtte stå hele veien også? Fysj og æsj, og jeg som elsker å sitte på toget og høre på musikk i ro og fred. Men men, kan ikke få det som man vil alltid.

Det ble en helt fantastisk kveld! Ikke bare fikk jeg møte klassekameratene mine fra Norge, men også læreren vår som vi elsker så mye! Vi dro på en Izakaya (japansk drikkested) hvor vi spiste masse god mat og drakk så mye vi orket, for det er slik det gjøres i Japan.

Emil fikk den beste plassen sammen med læreren vår! Dere kan jo se hvor glad han ble :D
Folk fra klassen min. Her venter vi spent på maten
Deretter ble vi opptatte med å spise og å bestille nye øl hvert tiende sekund så da ble det ikke så mye bildetaging.
Etter at vi var blitt gode og mette sjanglet vi oss ut på gata igjen.
Jeg synes det er veldig koselig i Japan om natta med alle neonlysene og gatelyktene og hva det nå enn er. Det gir en god stemning.
Og plutselig så var vi i Oslo!! men vi gikk ikke inn dit da 
Istedet dro vi til en café og spiste kake! Tror forresten det er få lærere som er så elsket som Tomoko.
Og ettersom vi ikke har klart å skremme henne bort ennå til tross for at vi er noen tullinger, så tror jeg hun kanskje elsker oss litt hun også.
Kvelden endte rolig og fredelig, og alle gikk hjem med et smil :D


Nå har hverdagen begynt igjen, og jeg føler meg faktisk nesten litt tom etter den intense tentamensuka som var forrige uke. Nå sitter jeg her og har faktisk noen timer fri og aner ikke hva jeg skal gjøre. Men det går seg nok til, for kjenner jeg systemet her så skal vi nok få haugevis av lekser og kanji og alt mulig til å bry hodene våre med.

1 kommentar:

LilleSilje sa...

Heihei!
Tenkte bare jeg skulle si at jeg liker bloggen din ^__^
(Morsomt med Tomoko-sensei på besøk, da! Hun er skikkelig koselig :D)